Tuesday 8 November 2011

Siape Die. :)

hehehe,, haaa,, mesti pelik kan.. :) actually aku bukan siya a.k.a nur asiah bte rouah.. i'm one of her bff.. tadi aku im siya on fb,, ask her for update blog die coz aku rindu nak bce entry die yg bru brpe ketul je ni. (pdahal aku sendri x ada blog.*suddenly fall in love untuk ber'blogging' pulak.. :p) then she answered untuk aku yang mengupdate kan blog die. aku blur trus sbb tak pernah ada blog then tetibe siya suruh aku yang update entries untuk die..hihihi..malas sbnrnye..sbb aku pon tgah amat2 busy final.. tapi sebab kesayangan beta ni dah beriya2 siap bagi email and password die,, so aku pon update.. :) ok, direct untuk mengarang karangan special edition untk siya... come back to school.. mengarang karangan.. :)


SIAPA NUR ASIAH BTE ROUAH. :)
Ok my dear kesayangan siya.. :) nak tau siape die??

1. x suke bile die perasan muke die ni mcm ala2 fasha shanda..hahahaa...
*but u know what, kadang2 bile aku belek2 muke fasha,, memang ade iras2 die jugak la.. lebih kurang,, cume fasha sanda lebih glam sbb die artis je kot..wakakaka.. "jgn majuk ye daling".. tapi ni sekarang die dah agak 'gumuks' so ke fasha shandaan die telah hilang secara auto nye dan kembali kepade ke'jawa'an nya semula..hahaha..

2.  die baik sgt2.. tapi kuat touching.. :p
* die ni kuat tacing sbb bile aku post ppe rindu + syg kat ain je,,mesti die ckp,,'yela,,ain je bff ko..aku bukan... / yela,,syg ain je,,aku x' hehehe,,lebih krng mcm ni la ayt2 die.. sweet kan..siya2,,hehehe,, syg awak jugak la syg.. awk pon bff sy.. :)

3. x suke p karoke dgn die
*sbb nnti die xnak lepas mic n x nak plih lagu.. grrrrrr.. klau pilih pon nnti die plih sume lagu yg die nak nnyi je.. geram kan..sabo je la munyet seko ni..ehehee.. nasib bff.. :p tapi kelaka sbb die boleh je pose even klau tgan nnyi time aku / ain snap pic.. :)

4. pndi math
*slalu klau lepas exam msti dalam bas aku dgn siya check jwpan die same ke x dgn aku sbb kami lain2 kelas..hehee..then klua result masing2 check marks sape pling tngi.. opcoz aku..wakakak!!! :p


5. jiwang x rock
*jiwang sbb suke sgt2 lyan lagu lame2 tu,,tnye je la lagu jiwang2 sume kat die.. mesti die tau punye.. hehehe..die slalu ckp aku ni ganas.. bukan gns la yunx,, tapi rock je..wakkakaa..




6. dh nak kwen??
dgr cite dh nak kwen.. btul ke?? :p memndi aku je..ahahaha.. (siya,,ko sndri yg jwab dgn aku tdi eh mse kite im,, jgn mrah ) heehhehe.. nk kwen jgn lpe jmput i k yunx..




7. budak tembam
*die sudah sngat2 tmbam + chubby ye kwan2..x tau la mkan lemak babat sape jdi mcm ni..hehee. die slalu risau sbb die gumuks..ihihihi.. btw,, ko cntek la syg gemuk2.. sbb time zman skolah dlu die la pling kedempeng selain etie..hehehehe..


8. slalu mjuk dgn aku (kuat tacing la tu mcm no 2)
*die kuat mjuk dgn aku zman skolah sbb kami slalu gaduh2..hehehe.kan yunx.. aku slalu mrah die sbb suke cukur kening..hehehe. nnti aku ejek die degawan yg cerite susuk tu...smpi la die majuk betul2..wakakaka..lwak2.. sje je nak saiko die bg x pyah cukur kning lagi,,tapi x jalan jugak.hihihi.. syg siya.. :p


9. cantik
kesayangan hamba ini mmg cntik orgnye..heehe..ayu je,, sweet.. manis.. sbb tu la die gatal sbb semut bnyk dtg..wakakaka.. dh la bijak ,, cntik pulak tu.. untung la sape dpat siya ni...jage kwan aku ni elok2 ye kpde boyfie trsyang siya!..  amaran..aagagagaa..


ok la syg.. enoughhhhhh........ sy sudah mmberikan mase emas sy yg sgt2 mahal ni untuk meng'update' blog anda secara ikhlas.. *upahnye nak handbag je..hihihi.. gugurl kan aku sekarang sbb suke hndbag.. :p... terimas sbb bg kprcyaan kat aku untk update entry ko ni plus tlah mnimbulkan rse syang heii,,rasa syg syg heiiii.. heiiiii,, kpde blog ni.. sooner aku nak buat blog jugak..insyaAllah klau masa2 perak & gangse aku ade lebih2.. aku doakan semoga kita sama2 berjaya di dunia dan akhirat.. insyaAllah..amin...

lagu untuk my dearest ain, etie, siya, alina, azie, nard
http://www.youtube.com/watch?v=229PYHmarRw&feature=related



yang telah memberikan masa2 emas ku kepada blog ini....
hug & kiss:
JajaAman

No comments:

Post a Comment